Caffé Szamila Kft.

H-4030 Debrecen, Sebes u. 4-10.
Telefon: + 36 (52) 417 234
Fax: + 36 (52) 523 340
Mobil: +36 (30) 279 9299
E-mail: href="mailto:uh!pont!alimazs!kukac!alimazs">uh!pont!alimazs!kukac!alimazs

 

H-4032 Debrecen, Füredi Kapu
Böszörményi út 68. C lépcsőház 7.
Mobil: +36 (70) 931 2311
E-mail: href="mailto:uh!pont!alimazs!kukac!alimazs">uh!pont!alimazs!kukac!alimazs

 

H-1141 Budapest,
Szugló utca 83-85.
Tel/Fax: +36 (1) 220 2186
Mobil: +36 (70) 332 0855
E-mail: href="mailto:uh!pont!alimazs!kukac!tsepadub">uh!pont!alimazs!kukac!tsepadub

Bejelentkezés Regisztráció
Kosaram tartalma
0 db termék, 0 Ft
Termékek Akciók Konstrukciók Rólunk A kávéról

Jogi nyilatkozat és szállítási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk telefonon, illetve e-mail-ben a rendelkezésére áll!

I. A Szolgáltató

A www.szamila.hu webáruház üzemeltetője a Caffé Szamila Kft
Adószám: 11994813-2-09
Közösségi adószám: HU11994813
Cégjegyzékszám: Cg.: 09-09-009919
Székhely / Postacím: 4030 Debrecen, Sebes u. 4-10.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 30/279-9299
Tel.: 52 / 417-234
Fax: 52 / 523-340
Email: href="mailto:uh!pont!alimazs!kukac!alimazs">uh!pont!alimazs!kukac!alimazs

II. A szolgáltatás igénybevétele

  • 1. A megrendelések leadására a Caffé Szamila Kft internetes áruházban interneten keresztül van lehetősége a www.szamila.hu webcímen.
  • 2. A megrendeléssel a szolgáltató és megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.
  • 3. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.
  • 4. A megjelenített termékek házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.
  • 5. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a törvényben előírt áfát, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
  • 6. A minimális vásárlási megbízás értéke: nincs minimális vásárlási érték.

III. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

  • 1. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja.
  • 2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
  • 3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató posta címére, és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát.
  • 4. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
  • 5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  • 6. Nem gyakorolhatja az elállási jogot, ha a csomagolást felbontotta.
  • 7. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen a Szolgáltató részére visszajuttatni, Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.

IV. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

V. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.

VI. A Caffé Szamila Kft megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók.

VII. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

VIII. Rendelés menete

  • 1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  • 2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vissza a termékekhez” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A mennyiséget módosíthatja. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
  • 3. A „tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával a kapcsolati, szállítási és számlázási adatainak megadása történik. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  • 4. A „rendelés befejezése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.
  • 5. E-mail-ben a megrendelés beérkezését követően minden esetben visszaigazolást kap.

IX. A megrendelt termék/ek és a házhoz szállítás díjának fizetési módja

A megrendelt terméket banki előre utalással, vagy a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget részletezve tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomag értékének előre történő kiegyenlítése esetén a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

X. Adatkezelés

Az webáruház használata során a Szolgáltató a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója számára pl.: futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez szükséges. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a szamila@szamila.hu e-mail címen.

XI. Egyéb rendelkezések

1. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők. a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

2. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

3. Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

4. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

5. A Caffé Szamila magára és általa üzemeltetett webáruházra nézve követendőnek tekinti a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

6. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, a szamila@szamila.hu címen, valamint a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Caffé Szamila Kft által üzemeltetett www.szamila.hu webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.